Daisypath Friendship tickers

Followers

Monday, October 3, 2011

InsyaAllah

Assalamualaikum :)

Hye semua . Selamat pagi dan salam sejahtera . Agak lama sha ta update . Terasa rindu untuk menulis sebenarnya tapi kekangan masa yang agak ketara before this . Hanya sempat untuk membaca entry yang biasa sha jelejahi . So far , sha sehat minggu ni sha mengalami sakit gigi bukan apa , gigi bongsu nak membesar . Hehehe . Sepanjang sha duduk di negeri orang ni , sha dah agak biasa dan ta kekok lagi macam mula-mula dulu . Dengan dapat kawan yang sporting then banyak mengisi masa dengan aktiviti sana sini . So , nak pikir benda yang remeh temeh ni ta sempat . Hari ini jer kelas dari kol 8 sampai kol 6 . Tapi alhamdulillah, pagi ni ta ada kelas means kelas akan ada kol 10 kejap lagi .

Minggu ni ta macam minggu-minggu yang lepas , sha banyak menghabiskan masa dengan berjalan-jalan sekitar bandar Kota Bharu tapi sekarang dengan assignment berlambak then jadual kelas yang sangat best terpaksa lupakan seketika . Relaks , 2 tahun kot duduk sini . If ade rezeki sha kongsi cerita dengan korang . Hahahahaaa .

Ohh okeyhlah kawan-kawan semua . Sha malas nak sambung tidur . Alang-alang sha buat note MGT 538 - Enhancing Personal Quality . Hope sha boleh buat yang terbaik sem ni . InsyaAllah . ^______________^


p/s : 25 Oktober 2011 sha KONVO . Ta sabar nak jumpa dak kelas yang GORGEOUS and HANDSOME
Aishah, Atul,Baizura,Rara,Athirah,Latifah,Shima,Izzah,Hafizah,Nad,Kamal,Zulkifli,Syazwan,Eg

1 comment:

  1. Harap Maaf. Kamal tidak dapat hadir ke Istiadat Konvokesyen.Sekian.Haha

    ReplyDelete