Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, July 7, 2011

Gembira + Sedih


Assalamualaikum :)

Hye semua !!! Hari ini sha dengan ada mood untuk membuat operasi kemas rumah. Kebetulan pulak petang tadi sha sorang sahaja. Abah pergi jemput adik. Esok katanya cuti. Then nothing to do better sha kemas rumah. Haishhhh !! terbersin jugaklah sebab sha ni alah pada habuk-habuk ni. Siankan. Kemas punya kemas sambil kak tv but bukan tengok cerita dengar Era. Layankan aja lagu yang diorang mainkan. Dah siap-siap sapu beranda, ruang tamu dan ruang makan, sha mop pula.Nak patah pinggang rasa. Pikir-pikir sejenak, how ekk yang jadi orang gaji tu, dia ta penat ke ?? dibuatnya rumah sekarang dah besar. Just thinking for a while ..


Adek sha balik then layankan aja nak snap bagai.hehehe >.<

Okeyh, petang tadi jugak sha ade melawat makcik sha.. Tiap kali sha pergi melawat, sha mesti teringatkan arwah mak. Even, arwah dah pergi 4 tahun yang lalu but gelagat and kemesraan dia dengan anak-anak still bermain dikotak fikiran sha ni. Rindu kat arwah terubat dengan adanya abaaaaahhh sayang yang sentiasa support sha. Alhamdulillah. Sha tahu, ada lagi insan yang Allah bagi dugaan yang besar pada mereka berbanding sha. Sesungguhnya, kita mesti bersyukur dan berbakti pada ibu bapa selagi mereka ada di dunia ni.InsyaAllah ^^V


p/s : Al-fatihah buat senior ABS sha, arwah Dwan Redzuan yang sudah kembali ke rahmatullah pada hari ini 7/7/2011. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. Amiinnnn..

2 comments:

  1. pegi tengok cik faridah eh.. slalu gak tgk dia. hopefully dia cepat sihat..

    ReplyDelete
  2. @amilinhussin

    aah kak.semalam muka dia bengkak.hipo..so hari ni kene bawk g KL.

    hope jugak dye cepat sembuh :)

    ReplyDelete