Daisypath Friendship tickers

Followers

Friday, December 10, 2010

| Ohh Result |

Hai semua !!! senyum sikit T__________T
Tajuk entry pasal
RESULT DAH KELUAR !!!!!
olleh !!!
Alhamdulillah doa sha termakbul
dengan peningkatan sem lepas..Aminnn!!!

Terima kaseh ABAH
sebab banyak bagi sha sokongan dan nasihat
Tiap kali nak exam abah mesti ada sentiasa dengan sha
Walaupun arwah mak ta ada nak sambut bersama sha, abah tetap ada.
terima kaseh sebab memberi kucupan di dahi anakmu
bertapa terharu anakmu ni ABAH

Terima kaseh AKAK2 sha
Diorang jugak selalu memberi semangat dan kata2 yang pedas sebab diorang suka cabar sha..
Alhamdulillah..

Terima kaseh Lecturer
First of course pada En Zaid telah memberi A pada saya dalam Human Resource
Madam Hasni terima kaseh..walaupun test 1 saya gagal, test 2 saya bangkit dan final saya dapat buktikan pada madam..I GOT A..
Sir Ari - Financial Trade
Terima kaseh Sir..Sir memang sempoi dan ta bagi stress langsung.
Miss Ilyani - Insurance
First class miss dah tunjuk saya sebagai class rep
' Hah ! yang pakai selendang hijau tu, awak jadi class rep..apa2 saya sent awak by email.'
hehehehe..kenangan apa yang miss cakap tu
ingatkan garang tapi best.cool je belaja dengan miss
Last but not least
Sir Aidil - IT
Thanks sir..sir adalah yang terbaik..ta pernah nak marah kitaorang.



Terima kaseh kawan2
Budak2 comel and handsome
dak kelas sha
BMD 5 BC
Roomate
-Atul-
- Ecah -
- Siti -

Terima kaseh semua

sayang korang ketat2




p/s: TAHNIAH yang mendapat DEAN LIST..:)

0 comments:

Post a Comment