Followers

Thursday, December 23, 2010

|Berpisah ??|

Selamat petang wahai blogger yang hot, comel, cantek, hensem dan sebagainya..buat apa??di petang ni dengan hujan yang renyai2 kat luar tue tetiba kan tajuk entry sedih pulak..aduhai nak buat tajuk entry yang panas2 jer sha ni.. ta adalah..before ni kan sha beli keychain kucing kan..( sesiapa yang ta perasan boleh bukak entry ni )..tapi sekarang yang ada pada sha seekor sahaja.mestilah warna PINK..heheh..tapi mana yang kucing BIRU ekk??

kucing PINK
kucing BIRU

Adalah tapi dengan owner baru.siapa??boyfriend ekh??ta adalah..pada kawan sha..see! semalam tanya dia,letak keychain kat mana??I tought dia nak simpan je sebab keychain tu agak besar lah jugak.tapi dapat MMS semalam, dia letak kat kunci kereta..comel !!.kucing BIRU..duduk dengan owner baru elok2 ye..tapikan yang agak sweetnya, belakang kucing ni ada nama masing2..heheh..bukan apa lah.nanti senang kalau hilang..cehhhh!!alasan..

okeyhlah dear...selamat bercuti ye. !!!





2 comments: