Followers

Sunday, August 15, 2010

|:: sebak di hati ::|

waaaaa!!!hari ini bangun agak lewat.tak tahu kenapa..nasib baik sha dah sahur pukul 1.30 a.m.so tak adelah kelaparan sangat.alahai padahal selama duduk jengka sahur dengan air kosong sahaja.gedik jugak sha ni..hee:)) lain sahur kat rumah berbanding kat jengka sana..

by the way, my angah busuk mahu pulang ke Kuala Lumpur.lagipon dah seminggu dia melepak kat rumah.teman abah.tapi sedih lepak dengan sha kejap je..2 hari..ohh!!!dunia kenapa ini terjadi.kakak yang paling rapat dengan sha.sporting, sempoi..(amboi puji mintak duit raya lebih nampak).



so dalam pukul 10 angah dah kejut sebab nak bagitahu yang dia dah nak balik..(T_T).sempat cium dan peluk dia.dan sha sambung tidur..krooooohhh!!..krooohhhhh!!!hahahaha...

bangun2 kemas barang untuk balik ke jengka.kenapa esok tak cuti ekk!!???dapat pulak sha spent time dengan abah..yeeeehhhaaa!!!!cop! abah cakap nak datang jengka esok...lagi lah yahoooooo!!!kan2??

sayang angah sangat..take care and always love youlah..
muahhhhxxxx (^_^)

0 comments:

Post a Comment