Daisypath Friendship tickers

Followers

Tuesday, August 10, 2010

|:: Ramadhan ::|

Jeng-jeng!!! tibalah masanya kita menunaikan ibadah puasa esok hari..insyaAllah..by the way perkara yang tak boleh nak lupa of course my mom lah.teringat masa dulu kala tatkala bersama arwah mak..waaaaa!!!!kenapa hari ini berulang..tapi itu semua dugaan dari Allah untuk hambanya.sekurang2nya arwah my mom tak kan sha lupa even ada new someone dalam family sha nanti.Mak always yang terbaik lah..kan seronok puasa kali ini bersama mak lagi..tak apa nanti sha balik rumah sha singgah rumah mak ye.sha bacakan yassin dan Al-fatihah untuk mak..

tak sabar rasanya nak balik minggu ini buka puasa dengan family..kumpul ramai-ramai.gelak, bercerita huhuh..seronok sangat.yang paling riuh dengan kehadiran anak buah sha..si Akmal dan Najihah.walaupun sha rasa sedih arwah mak tiada di sisi tapi 2 orang inilah penguat semangat..sebab masa mak sakit mak dapat tengok diorang berdua...

So,insyaAllah malam ini kalau nampak anak bulan malam pertama terawikh kat sini.mesti nak pergi sebab hari pertama kan.hope sangat tahun ini puasa dengan lancar kalau tak cukup normal bagi sha sebagai perempuan.so laki2 yang mengada ..banyak alasan tu puasa2 lah okeyh..

persiapan raya tak ada buat lagi.masih awal lah sayang.macam2 tahun sebelum sha memang tak ada perasan melainkan teringat kenangan lama2 before arwah mak pergi.kenangan bagi sha.so maybe nak dekat2 raya shopping juga sebab abah tak nak tengok anak2 dia tak happy macam keluarga lain.beli baju malam raya sebab comfirm murah gila..heee:))melaram tak ada tapi vogue sudah.betul tak??


SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA KEPADA KELUARGA DAN UMAT ISLAM.
SEMOGA BULAN YANG MULIA INI MENDAPAT KEBERKATAN DARI ALLAH S.W.T
AMIN

0 comments:

Post a Comment