Daisypath Friendship tickers

Followers

Tuesday, August 31, 2010

:: MERDEKA !!! ::

Assalamualaikum semua!!!!sorry sangat2 dah lama tak update.bukan apa busy dengan belajar.test sana sini.tapi tidak mengapa.hee:) nak success punya pasal terpaksa berkorban..by the way pejam celik negara kita dah MERDEKA yang ke 53 tahun..MERDEKA !! MERDEKA !! MERDEKA !!!..

so pada siapa yang lahir hari ini 31 Ogos 2010, SELAMAT HARI LAHIR.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.Terima kasih YA ALLAH selamatkanlah nagara kami daripada bencana dan ancaman penjajah.

so hari ini jugak sha sambut Merdeka kat kampus.wah!!agak menarik..yeeehaaa!!!yelah kali pertama..before this sha selalu balik rumah.but it's okeyh yelah sambut ala kadar sebab kita sebagai umat Islam kenalah hormat bulan Ramadhan..so awal2 sha and the geng lepak dlam dewan.ramai jugak..shhhh!!!!by the way budak ramai sebab nak kupon.heee:))dengan berasa bangga saya anak Malaysia..dengan menyanyikan lagu patriotik terasa sangat bangga.lebih2 lagi kalau ada orang luar datang menyaksikan kitaorang ramai2 sambil mengibarkan Jalur Gemilang...


aktiviti biasa bersama kawan comolot sha snap picture..





cube teka berapa orang yang ada kat pentas tu??
tet!!! 53orang membawa bendera menandakan yang kita sudah merdeka selama 53 tahun



so selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-53

1 comment:

  1. fuuyoOoo! 53 orangg ? gler lahh!
    muat pulak pentas tu ea ?
    gler cool! hee :DD

    ReplyDelete