Daisypath Friendship tickers

Followers

Friday, July 2, 2010

:: ohhhh Jengka ::


wah ! agak lama x mengupdate belog sha..habuk sudah..fuh!!!! hee:)menghitung hari untuk balik ke jengka for new semester sabtu ini..ada apa dengan jengka..dah ada perubahan ke??apa yang menarik ye..wah!!! sudah membayangkan macam2 ada di sana..hahaha:) perasan sudah..but mybe sometime jengka akan berubah jua akhirnya..hahaha:D..hope dapat lecturer okeyh...environment yang baik..then for this semester tak mahu main2 lagi..wow! semenjak single ini..hhahaa...so how??can or not??hope boleh hidup and boleh survive diri..yeah!!!..sha tidak mahu susahkan sesiapa lagi...hee:))..

by the way barang2 dah beli separuh...semalam hangout with abah..sian dia pening melayan anak dia yang cerewet ini..hee:) thank you abah...kalau boleh nak round bandar Temerloh tu puas2..hahaha..habis jugak lah dalam RM100++..wah!kadang2 terfikir besar pengorbanan abah sha ni..actually semua parent kat dunia ini rite??? then terfikir..bilalah sha nak balas segala pengorbanan abah selamani..waaaa!!!!sha sayang abah sangat :(...

So, hati ini tak sabar nak tengok jengka dah berubah belom..huhuh tunggu..hah! hari sabtu sha nak rasmikan pasar jengka..hahahaha..poyo jer..layan~~..


wahai warga UiTM Jengka..welcome back ye..
especially my roomate and classmate BMD 5BC..
Miss YOU all..:))

0 comments:

Post a Comment