Daisypath Friendship tickers

Followers

Friday, July 30, 2010

|:: Hari-hari ::|

Menghitung hari akhirnya lagi beberapa jam mahu pergi bercuti ke Pulau Pangkor..yeeeehaaa!!!malas pula nak packing barang.hemtam jer..apa yang penting jangan ada yang tertinggal ye syakirah sayang.hahahahaha:)) kalaulah tertinggal gila apa..orang lain sebok2 mandi manda hang dok tepi saja..hahahaa....

by the way ini picture pagi tadi.sungguh teruja sebab dalam kepala sudah tidak pikir apa dah hanya Pulau Pangkor sahaja..hampeh punya syakirah.malas ye bagitau abah.padan muka.dari pagi sampai ke malam maaflah terpaksa pakai baju yang sama sebab sha malas nak basuh baju..bukan apa malas nak pergi basuh dobi sebab jauh.penat lah..


see!!! sebelom balik kena buat latihan IT dulu.sha kene present..hahah..bagi masa 15minit discuss but present tak sampai 5 minit.apaaadaaa!!!..hahaha..maaf sir sha seoarang pemalu untuk berhadapan dengan orang ramai...:))
kelas berlarutan sampai pukul 6 kelas finance analysis...waaaa!!!banyak tak faham.sabar jelah..it's okeyh usaha tangga kejayaan.kena belajar dengan yang pakar..

So sebelah malam pula ada ceramah yang bertajuk WIRA GAZA.penceramah datang khas dari konvoi ke Gaza baru2 ini.so dia cerita serba sedikit tentang pengalaman dia ketika kena serang dengan Israel..jahat betul.ramai juga yang terkorban yang boleh dikategorikan sebagai mati syahid..mereka diserang ketika selepas menunaikan solat subuh.2 cara serangan dengan melalui air but setelah diaorang gagal diorang serang menggunakan helikopter.so ramai Israel turun dan terus menembak sukarelawan..tujuan Israel memang adalah untuk membunuh setelah sukarelawan mendapati ada buku yang menulis certain nama sukarelawan.then ada yang menyerupai muka di dalam buku tersebut terkorban.
sampaikan baby pun turut dijadikan korban tetapi diselamatkan oleh ibunya setelah dirayu.
YA ALLAH SELAMATKAN SAHABAT2 KAMI DI GAZA DARIPADA MALAPETAKA DAN KAU BUKAKANLAH PINTU2 HATI ISRAEL SUPAYA HENTIKAN KEGANASAN ..AMIN..



p/s: boikot barangan Israel..yeahhhhh!!!!

0 comments:

Post a Comment