Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, July 5, 2012

Sentiasa Bersyukur ^^


Assalamualaikum :)

Hye .. sha baru stop study investment. Almaklumlah paper sha 7/7/2012 bersamaan hari Sabtu ni makanya sha settlekan bahagian kira-kira dahulu.. Owh ye.. hari ini dinner bersama dengan housemate sebab owner rumah belanja. Hehehe. Sangat untunglahkan.. Alhamdulillah rezeki jangan ditolak.. So, sementara gap yang agak panjang ni, sha tak kemana-mana pon. Sekadar lepak kat rumah.. study dengan kawan-kawan yang lain... Ada masa sha update blog.. ada juga sha singgah blog yang sha follow.. Thanks a lot sebab ada yang invite join GA and contest. InsyaAllah ada masa sha join okeh ??.. 

By the way, kalau nak ingat balik.. sha pernah post pasal rumah sewa sha kene rompak sem lepas.. Now, alhamdulillah ..dah dapat yang baru.. even rumah papan bak kata orang 'rumah papan tapi dalam macam banglo''.. Yesss sangat hebatkan.. Hehehe. Tak apalah janji ade tempat berteduh sudah.. Harga sewa pon berbaloi dan rumah ni pon fully furnished means that ada mesin basuh, dapur, tv peti ais.... So far, alhamdulillah sangat-sangat..


Apa yang penting sekarang ni, kita yang hidup kat dunia ni mestilah bersyukur dengan apa yang kita dah perolehi. Kita kene ingat segala rezeki semua datangnye daripada Allah SWT.. Jangan dok pertikai kenapa orang lain dapat lebih.. kenapa kita tidak..Mesti kita ade kurang sesuatu yang membuatkan orang lain dapat lebih dari kita. Insyaallah.. dengan usaha pasti ada kejayaan. 
WALLAHUALAM 



p/s: nak sahur jap sebab hari ini sha nak puasa. Jadikan hari ini lebih baik daripada hari semalam okeh ??

2 comments: