Followers

Wednesday, May 11, 2011

Gambar Lama

Assalamulaikum :)
Hye korang? sehat? by the way, tadi online FB, then si Ecah tag kat sha picture zaman sekolah menengah dulu.Ta pasti tingkatan berapa.Mybe 3 kot.Nak tergelak pon ada sebab, muka masing2 sooooo innocent ketika ini.OMG !!!

Kalau nak ingatkan balik best kawan dengan diorang ni.Yeahhhhh ! actually ni dak2 kelas sha.Kelas Cekal.Dulu sha agak special sikit sebab after UPSR, sha dapat tawaran Kelas Rancangan Khas (KRK).Kira ta pandai manalah..Lagipon ramai jer budak lain lagi pandai.Mybe diorang ta ade rezeki macam sha.So, syukur.Alhamdulillah..Masa ni, sha dapat jadi pengawas sekolah..hehehe..Nanti sha cube gode album lama ye.hehehe :) Kawan pon senang sebab majoritinya, kawan sha sekolah rendah dulu.Sekarang dah jarang jumpa sebab masing2 ade haluan mencari kejayaan.Ada yang dah kawen, sambung belajar, kerja dan menjadi tunangan orang.Just contact balik melalui mukabuku jelah.hehehehe.

So, aku rindu giler2 kat korang.Ada rezeki kita buat reunion ye.
HIDUP CEKAL !! ehehehehehe :)

p/s: nampak sha ta??heheh.baju merah tudung putih.yeeeahhhh ! itu saya :)

0 comments:

Post a Comment