Daisypath Friendship tickers

Followers

Tuesday, November 2, 2010

|Korang ingat tak??|

Entri pada petang ini xdelah yang menarik sangat
tetiba teringat pada korang semua
kebetulan hujan renyai2 kat umah aku ni..
so menyigkap kembali zaman persekolahan mesti syokkan
aku rindu suasana masa ini
hubungan terjalin dari 14 Februari 2005 until now
sepanjang perkenalan macam2 peristiwa yang agak sedeh dan juga menarik
kan??kan??


paper last SPM Lukisan Kejuruteraan
*muka time ni nak jek aku crop..huhu >.<*
First aku dok asrama berjauhan dengan family.time ni arwah mak aku cakap
belajar betul2
ye makkkk!!!
wah meninggalkan sekolah lama
meninggalkan pakwe lama..
ahakssssss!!!!
back to the story
aku pon berkenalan dengan korang2
dan tak sangka sebahagiaan tu
macam Quya,Zue,Ain and Sue,Mim ..satu kelas dengan aku
so ada geng
yang lain2 ain,p-nut,anem,qila,annyss,baby,masita
hmmmm..sebut tentang anyss..budak yang paling vougue dalam dorm.
korang ingat tak
'awak budak mana??'
'Cherassss'[sebut semengada yang mungkin takpon gedik2 macam tu]
dialah yang aku kenal terlebih dahulu..
heeeeee
weh!korang ingat tak
kejadian dalam dorm..hahahaha
kejadian kucing mati beramai2.
ini semua gara2 yayah ingatkan aku story yang dah nak luput dalam memory aku
nasib baik jari jemari aku tak pegang yang disangkakan anak tudung quya..
hahahhahahahahahhaa..
kenangan bagi aku.
lagi satu korang ingat tak
yang kita kene sebat kat betis and tapak kaki sebab tak turun surau.
ouch!!!!!first time kena macam tu.
kenangan pergi melapor kat mambra before maghrib then kene submit 100 copy surah yassin.
nasib baik time aku kene Ain Azhar tolong.tengs kawan..>.<
*masa ini kat temerloh menang peringkat daerah*

First time jugak aku involve dalam kawad.masa ni aku amik koko karate.
entah macam mana aku boleh beralih arah.haish!!
tapi sebenarnya aku tak nak masuk tapi gara2 tak pergi kafa petang tu
trylah pergi test kawad.
ekh2 dapat.thank you!!!
wah!!join dengan senior.pergi sana sini.menang sana sini.
yang penting kejayaan Puteri Islam sampai ke kebangsaan
haiiii!!!merasa aku pergi Kuala Kangsar, Perak..
korang ingat tak
kita pakai kasut budak bomba lelaki.
time kita berlawan dekat Temerloh diorang ejek macam kasut
MC Donald..argh!!!geramnya...hambik kau..kitaorang JUARA..ko ado??!!!

*rindu nak gelak2 macam nieyh lagi dengan korang*

korang ingat tak
picture di atas.best sangat beberapa bulan aku tak jumpa korang
gara2 aku kena PLKN.
seee!!!muka aku hitam gila2.
waaaaa!!!time ni aku tak mo ambil result sebab muka tak putih lagi.
tapi aku rindukan korang semua
sanggup datang..
bila kita nak jumpa lagi
then kat sini jugak kau ada kenal dengan Hafizee(Bulat)

*lepak KFC Bentong setelah masing2 ambil Slip SPM*
ekh macam kenal mamat sebelah kiri tu..

korang tahu tak.
semenjak aku study kat kolej..aku rindukan korang
aku tahu kita jarang berjumpa
tapi last2 aku dapat jumpa korang juga
maaf T_T
sebab masa ini aku ulang alik dari tempat kolej ke KL
sebab mak aku sakit
bukan tak nak jumpa korang
masa ni pun arif ajak keluar
*thank you Arif*


korang tahu tak..
seronok kelas dengan korang.
walaupun ada yang tak bercakap sangat dengan aku
tapi semenjak ada FB kita dapat chat, tanya khabar.
seronok sangat even tak jumpe face to face
korang ingat tak
as class leader syafiq banyak berkorban kan.
aku still ingat lagi macam mana ko korban untuk kelas
pasal ko kena belasah
aku sedeh
aku tak mampu nak tolong
by the way
thank you syafiq!!


semejak masing2 sebok dengan hal masing2..kita still contact sama2 kan
hangout.
kata nak reunion 10 tahun akan datang
tapi macam every month jumpa
gara2 tak tahan dengan kerinduan masing2
even kadang2 tak jumpe semua
tapi puas hati
*ini sahaja yang mampu aku jumpa.mybe yang lain sebok.ada kelas.ada kerja*
tapi tak apa plan baik2 semua ajak pergi nak???


setahu aku picture atas ni 10.06.2009.macam first reunion kita.
best kan.hangout kat Times Square.
lepak sana sini
korang ingat tak
masa ini ain azhar kerja kat pizza tu
dia ada bagi pizza
lepas kenyang lepak2
datang pula pak guard halau..
hahahahahahaha

korang ingat tak??
ini pula 19.12.2009.keluar sama2 stil tak cukup corum.
lepak KTV Bukit Bintang
sambil sambut birthday qila
*sorry qila,memang tak dirancang..nanti next time rancang betul2 aku bagi kek besar*
*aksi penyanyi dangdut.ain diserbu peminat iaitu zue.
mim bersedia untuk menyelamatkan ain*
Happy birthday qila!!>.<

aku terharu yang Hanem dan Zue sudi datang Temerloh.
barulah fair and square..
asyik aku jek turun KL
but its okeyh benda2 ni semua tak dirancang.
korang turun pulak ke sini tau..
heeeeeee

*aku hangout dengan ain and anyss sahaja sebab budak2 lain ada commitment lain*


korang ingat tak
holiday kita berlima
pergi ke Kuantan
ain as a driver kitaorang
yelah semua tak ada lesen
*padahal aku sorang yang tak ada rasanya*
kita pergi tengok Lagenda Budak Setan
pastu snap dengan Blue Bear sempana Euro hari tu
*still tension German kalah dengan Spain*
pergi mandi laut kat Pantai Balok time nak maghrib pulak tu..
heeeeee
korang ingat tak??
*masa ini sebok kejar hantu cina belakabg ini ingat dia bagi ang pau..
padahal dalam ang pau tu ada gula2..seronok korang kan main kejar2*

korang ingat tak
masa ini aku baru jumpa Ain Azhar..
OMG!!!sahabatku..why you look so kurus
*padahal aku makin besar*
dah lama tak keluar dengan ain
kebetulan masa ini aku nak cari dress for dinner..
haish!!!macam pelik jer aku nak pakai dress
what ever!!!heeeee
lepak makan2
jalan2

hah!!!ini yang paling latest korang ada dengan aku
korang ingat tak peristiwa toilet..
hahaha
terlebih dahulu aku nak mintak maaf
biaselah kejadian yang tidak tersangka
bukan salah owner kenduri
tapi buat pengalaman untuk korang kan


*thank ummie..baju ummie bagi dah siap.heee>.<>
lepas pergi kenduri perkara yang tidak dirancang pergi mandi kat Ulu Yam..
syokkk!!!!dah lama tak beriadah macam ni.
betul tak??
bila lagi nak mandi macam ni??


lepas syok mandi pergi ke I-City.Alhamdulillah time kitaorang pergi ni tak payah nak bayar.hahaa
not badlah jugak view dia.
ala tempat dating bolehlah.
dan kat sini jugak jumpe dengan kawan baru.
actually baru tak baru lah
macam Haridz dak sekolah lamakan
tapi kau baru kenal.
then her friend dak poli Shah Alam
Qama
*actually sekarang selalu kena dengan aku kan MEKKKKK!!!!*

Tapi kan nanti kita macam ni ke sampai bila2
hope sangat persahabatan tak hilang
kita kekalkan macam ni sampai bebila.

aku JANJI dengan korang semua!!!

2 comments: