Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, June 24, 2010

|:: Mish them ::|


Wah!!! rindunya..kenangan berputik kembali setelah melihat orang2 di fesbuk sebok mengapload picture2 di dalam facebook.kejelesan telah membuak2 sebab sha pon nak join bersama berkongsi detik2 kegembiraan berada di sini.ketika budak2 lain sibuk masok belajar..sha dan kawan2 sebuk daftarkan diri kat PLKN..hahahaa:)sha dapat dekat KEM SUMMER SET ROMPIN..walaweh!!! tepi pantai.


semangat gile.nyanyi lagu Bravo.Opppppssss!!! dah tak ingatlah..kawan2 tau lagi tak?
siapa tau angkat kaki.nyanyi bersama..lalalalal~~

with my besh buddy.nama Rasyidah Sulaiman..mish her a lot.dia sekarang jauh di perantauan.dont worry tak lama lagi dia pulang beraya di Malaysia.hope sha dapat jumpe dia raya ni..yeah!!\(^_^)/



Sweet memory lah.masa ni celebrate ramai2 tapi untuk yang lahir bulan Januari hingga Mac kot.dah tak ingat.memory full dengan kenangan lain.by the way terima kasih pada cikgu yatt sebab berkongsi kenangan manis bersama.you are so hot teacher!!! yeah!




Terlalu banyak kenangan di sini.pelbagai aktiviti dan kira tidak membazir masa untuk yang habis belajar.sha syorkan yang mana dapat PLKN tu pergi lah.Alaun pon dah naik kan.bukan senang.walapun rasa penat dan macam2 lagi korang sumpah PLKN but membawa kenangan dekat korang semua.

MISH YOU ALL
ESPECIALLY BRAVO TEAM
KEM SUMMER SET ROMPIN

Credit to: semua budak2 PLKN batch siri 1 kumpulan 4 2007.:))

1 comment: