Daisypath Friendship tickers

Followers

Showing posts with label Blog Comel. Show all posts
Showing posts with label Blog Comel. Show all posts

Sunday, July 14, 2013

Inilah Masanya . Sekian :)


Assalamualaikum semua :)

Salam sahur dan subuh ye . Yeahhh !! Hari dah masuk Ramadhan ke - 5 bloggers . Ada yang dah kantoi puasa tak ?? Hujan membasahi bumi Temerloh sekarang ni . Renyai - renyai gitu . Membuatkan rasa nak tarik selimut peluk Froggy yang bagak tu then arghhh !! ZZZZZZ ni lah kan . Tapi before tu entry sebelum ni  sha ade cakap nak review my followers punya blog . Thanks semua . Sekarang dah 569 followers . 
Tenkiu dan tenkiu . Hehe . Hope bolehlah jadi kawan lepas ni . Cewaaahhh !! Gimme five *pap !


Buat masa ni bloggers, sha letak 10 blog yang boleh korang terjah . 


Ni semua sha ikut dari mula yang follow sha . Tapi ada setengah tu tak letak link blog memasing . So agak susah nak cari satu - satu . So, sha dapat tepek kat sini yang ade link jer . Mana nak ingat semua an :) 
Hope enjoyed ye kawan -kawan 

Selamat berpuasa dan Jangan ponteng puasa ^^ 



p/s : pre-loved on the way :) Murah - murah ^^