Followers

Sunday, April 17, 2011

TATATERTIB KOLEJ..HEHEHEHE (14.04.2011)

Selamat pagi and Selamat Hari Ahad..
sorang2 dalam bilik ni, menunggu roomate balik, sha pagi2 dah bangun kemas bilik untuk diorang..ala kemas ala kadar aja..janji nampak bersih..hehehee..
by the way, hari tu korang nak tahu ta, bilik sha kena tatatertib..
alahai, dah nak habis sem boleh pulak kan kene macam ni..
adush ! buruk nama tahu..

Meyh sha story sikit, pagi tu ta silap ade kelas tau, so 1 roomate bangun agak lewat.masing2 kelam kabut.selalunya, sha sempatlah susun ala kadar depan pintu tue.tapi kali ni ta ade rezeki.balik2 aja, perghhh !! mana selipar toilet aku???
Jiran2 cakap UPK ambil.adoi malasnyelah nak tuntut kat bawah..
dengan kemalasan yang amat sangat, amik jelah dengan sempoinya turun..
Amik kau ! surat cinta diberinya.. !!

Tapi dah naik, dah lending atas katil, terasa nak pergi toilet.
Alamak !!! boleh pulak roomate sha ni salah amik saiz selipar..redha ! kecik sebelah.hahahaha..
lantak ! sha dah malas nak turun nak pergi amik yang asal.
So, pada budak yang sama selipar dengan sha tu, buat2 kenangan ye selipar aku tue..
hehehehhehehee :)




Sangat seksa bile selipar ni kecik..
Terima kaseh roomate ku.hehehe

2 comments:

  1. tgalkan bilik yg kemas sblum b'angkat.hihi

    ReplyDelete
  2. @Fyqa
    hahahaha.memg selalu buat pon..kui3..kelam kabut.ta ingat ape da.hehehe

    ReplyDelete