Daisypath Friendship tickers

Followers

Saturday, February 12, 2011

Terpikat dengan seorang girl ni..yang pasti saya buka lesbian..

Assalamualaikum semua !
Selamat pagi.hari ni agak awal sha bangun sebab gara2 nak study ETR iaitu subject entrepreneur. this monday ada quiz..yeahhh!! hope dapat buat yang terbaik..
entry kali ni agak gempak kan..hehehe..actually sha dah lama fall in love with her..tulah sha nak nak tegaskan kat sini not LESBIAN ye..
mula jatuh hati sebab ada someone tu update entry bout her..then sha pon pergi belek lah lagunya di YouTube...waaahhh!! berulang2 kali tahu..
by the way, presenting..
MELDA AHMAD
siapa yang rajin layan GADIS SEMASA SUNSILK kat TV3 tu kompem kenalkan..sha hari tu layan sekejap.masa 1st episod.then ta ada masa da sebab busy..

gambar amibil kat sini

Lirik Lagu Putus - Melda Ahmad

Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….



p/s: if nak dengar lagunya..korang search saja kat Youtube ye.
p/s/s: cuak lah isnin dan selasa ada test n quiz.doakan ye :)



0 comments:

Post a Comment