Daisypath Friendship tickers

Followers

Sunday, February 6, 2011

“Saya Ingin Menjadi Blogger Pilihan Di Sahabat Blogger”

Assalamualaikum semua !!
Ta boleh tido right now setelah layan cerita Lagenda Budak Setan kat Astro then dah habis ta tahu nak buat ape..sha layanlah belog..sha biasanya BW pada belog yang sha folow dulu..Then sha tadi BW kat belog Cik Emas Putih.blogger Sabah bah.then macam berminat nak join 1 segmen ni..korang nak join sekali??




"Nama Blogger"
Nama mengikut Surat Beranak dan IC ialah Syakirah binti Samat..Dalam dunia belog sha gelarkan diri sebagai 'cactuz'. Dunia lain sha menggunakan nama sebenar.hehehe

“kenapa pilih nama url blog yang ada pakai”
Before tu sha perkenalkan URL belog sha iaitu http://gadiscactuz.blogspot.com
Actually nama tu ta ada kena mengena dengan life sha..nak kata sha suka cactuz berwarna biru ta jugak..tapi entah dalam fikiran terdetik dengan nama tersebut..sha rasa bawa tuah kot..and ta sangka sampai sekarang even bukan blogger pon ada juga gelarkan sha 'cik cactuz'..kira okeyhlah tu.

“sudah berapa lama berkecimpung dalam arena blog dan kenapa”
Agak lama iaitu sudah 9 bulan. sha rasa dalam bulan April2010.sebab 1st terpengaruh dengan si cantik manis berceloteh kat belog.sapa yang ta kenal dengan Hanis Zalika kan..sebelum ni memang selalu bace setiap entry yang dia post.then, di situlah bermulanya kisah TENTANG AKU DAN DIA..hehehehe.lagipon dari sini juga sha dapat banyak info yang dari ta tahu menjadi tahu.Thanks blogger2 sekalian..

” apa yang anda aspect dari dunia blog anda”
Hope dari sini dapat lagi ramai kawan.Dapat banyak lagi timba ilmu pengetahuan dapat dapat kongsi cerita duka dan gembira dengan readers.By the way..Thanks a lot sebab ada yang sudi jadi follower sha even kadang2 post entry yang agak merapu..just hope readers suka celoteh sha ni. :)

” sahabat blogger itu apa pada diri anda & juga blog anda”
Sahabat Blogger dah namanya diberi pon sahabat.So, sha rasa nak jadi kawan yang best kena jadi peramah dan senang nak share2 ape2..lagipon sha suka berkawan dengan semua orang ta kiralah di mana sahaja..BERKAWAN BIAR BERIBU, BERCINTA BIAR SATU..
Kitakan 1 Malaysia..hehehhe


4 comments: