Daisypath Friendship tickers

Followers

Sunday, January 2, 2011

MALAS !! tapi kene buat juga !

Assalamulaikum semua !! Thanks pada yang tag sha untuk join contest, GA and suruh singgah kat belog masing2..tapi mintak maaf tau.InsyaAllah sha singgah nanti sebab hari ni sehinggalah sekarang sha baru siap2 kemas barang nak balik untuk study esok pagi..nasib baik sha buat list awal2 sebab takut ada barang yang tercicir nanti macam hidup ni ta betul pulak..hehe.actually sha kalau ada ape2 macam nak balik U or camping ke nak ke mane2 ke yang memerlukan barang yang banyak, sha dah biasa buat list.bila barang ta ada so senanglah kan nak cari or beli..

so, sem baru ni, kebanyakannya sha banyak guna balik barang2 sem lepas sebab still ok dan boleh digunakan..padahal malas nak beli dan mengelakkan pembaziran..ceeewahhh!!!..yelah sem ni ta ada banyak sangat barang kot.kalau nampak banyak sebab roomate sha suruh bawa balik.yelah umah paling jauh..kena bawa balik barang...pssttt..actually umah sha yang paling dekat dengan U..naik kereta 45minit jer.. sha kena pastikan macam jug kettle, penyapu, duty roaster and tikar getah ada bersama..hehehe...
see !!! sikit kan barang sha..penat gile..rupanya ni je..ta adalah..korang ta tengok lagi dalam beg tu..hehehe..meh sini sha cerita.
beg besar biru tu barang2 yang macam rak pinggan, barang2 mandi, kasut, sabun baju and pinggan mangkuk..esok pagi kalau muat nak letak 2 bantal and bantal busuk..hahah
beg besar pink tu segala baju2, seluar and ttuuuutttt, selendang dan inner..
kotak lembu tu barang2 macam buku, alat tulis
kotak biru atas tu khas untuk tudung..separuh ade lagi dalam beg pink tu..
dah macam nak stay kat sana kan..biar banyak nanti ta adalah rasa serba salah..kan2??

yeah !! sha rindu nak pakai kad matrik esok..yeah!!! semangat itu penting.actually sem ni sem last diploma sha..hope sha dapat melalui segala susah dan senang untuk sem ni..ta ada stress or sebaliknya..sha bawa pink kitty bersama walau nak pergi mana sekalipun..hehe.sebab blue kitty pon sama dengan tuan dia..di mana ada tuannya, di situ ade kitty ni..=___=..okeyh..sha dah ta sabar nak beradu sebab sha esok nak gerak pagi..doakan perjalanan sha dengan selamat..


p/s: hope roomate dulu, 1 bilik dengan sha sem ni
p/s/s: rindu kat classmate
p/s/s/s:doakan kejayaan sha ye
p/s/s/s/s: baru perasan warna beg sama dengan kitty.pink n biru

2 comments:

  1. saye telah ter "link" kan anda di post saya.. harap maaf huhu..

    ReplyDelete
  2. hehehe..qama !!! terlink ekh..okeyh..dah check it out. :)

    ReplyDelete