Daisypath Friendship tickers

Followers

Monday, September 20, 2010

hye semua.mesti sebok beraya lagi kan.disebabkan di bulan mulia ini sha mestilah nak nak story pasal raya.by the way thank you pada kawan2 yang sudi datang rumah.maaf kalau ada salah dan silap yang sha dah buat pada semua.ini jelah picture yang sempat di edit dan disnap bersama korang semua.


pada mulanya masing2 beraya entah kemana dan mereka singgah di rumah sha.agak terkejut jugak sebab jumpa sekali dengan budak lelaki sekolah rendah dulu.masing2 dah 9 tahun tak jumpa.borak2.gelak2 gamatkan suasana.terima kasih Firdaus, Ama, Falihin dan Nizam.


Lepas lepak rumah sha, kitaorang beraya ke rumah Cikgu Noryatimah.cikgu ni mengajar sha time sekolah rendah dulu.wah!!makin muda pulak.yelah lama tak berjumpa.yang si budak lelaki teringat kisah silam di mana diorang kena lempang ramai2 sebab main bola di blok baru dulu.kelakar kalau nak ingat balik semua ni...



macam gambar kelas pulak..terima kasih cikgu.<3>





After that, bergerak ke Taman Temerloh Jaya 4 untuk beraya ke rumah Ustaz yang paling sporting dulu.Ustaz Aziz bin Sekak.puas dia nak mengingat nama masing2.by the way totally ustaz ini ingat lagi nama kitaorang.terima kasih Ustaz..rancang nak pergi ke rumah Cikgu Kamaruzaman tapi tiada ke rumah mak mertua di Chenor..So tanpa melengahkan masa destinasi terakhir ke rumah Akmal( pic dia kat bawah ini)




So terima kasih semua.picture Kuantan nanti di update sebab syafiq and hafizah tak bagilagi picture2 itu semua.



Then picture di bawah ini masa sha keluar lain2 trip.sha bersama besh besties Ila and Farahien beramai2 pergi beraya.jauh jugak but sha tak ingat bapa buah rumah dah.by the way thank you..


ini masa dekat rumah sha..


terkejut tak macam mana mamat Shah ini ada.sha pon tak pasti kenapa..hee:) tak adalah dia called sha then tanya dekat mana.alang2 dah ada kat temrloh dia pon joinlah bersama.lepas itu, beraya sampai ke Temerloh Jaya.rumah Farahiah.semakin chubby and always cantek...



pasangan bahagia..hope korang sampai jinjang pelamin tau.AMIN!!!!!.thank you kat pakwe Ila sebab melayan sha and Farah nak jalan2.

Pada malam hari pula,kebetulan birthday si Farah ini,kitaorang sambutlah dekat Dragon Home,Mentakab..walaupun just tak ramai and tanpa diduga sangat meriah sebab Fahmiezan bawa kawan2 dia yang lain.thank you gang..



HAPPY BIRTHDAY FARAH!!!

p/s:sangat mengantuk..selamat malam


3 comments: