Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, May 13, 2010


1st of all..sha nak ucapkan SELAMATN HARI LAHIR pada abah sha HJ SAMAT BIN HJ MEHAT koz 4 MEI 2010 genap umurnya 60 TAHUN.sha doakan abah panjang umur dan dimurahkan rezeki.sha sayang abah.abh tempat sha meluahkan perasaan selama ni.abh adalah MAK ke-2 sha.sha doakan abah sabar menempuh dugaan dan sha sentiase menyokong abh..SAYANG U LEBIH LAH ( ^______^ )

jeng3.cube teka siapa saya??hehehe..NI NORFITRAH MOHD ISA.kawan sha tyme sek rendah.actually sampai sekarang kitaowng kawan.still lagi contact.kadang tepon or facebook.opss..6 MEI 2010 BIRTHDAY dia.skrg dye da genap 21 TAHUN.sama taraf dgn aku.kira sha lah yg tua.hehehehe ;))sha sayang dia sgt.dia kadang emo.p sha suka nyakat dye.hah..mom dia pon baik.selalu panggil aku 'SA'.comel wat.family aku kenal dye.so kalo hilang carik jerk kat KAMPUNG TEBAL(tebal mana pon aku xtahu)


my lovely friend.HAFIZAH BT ABD HAMID.pelajar POLITEKNIK SHAH ALAM.chumilkan.13 MEI 2010(adush teringat belajar MALAYSIAN ECONOMY(ECO 269)EN ZAHRAN bercerita tentang masalah perkauman sampai pertumpahan darah..upppss!!nak lebih bace sendiri k).wah!! genap 21 TAHUN member sha ni.lagi sorang da join my club.hahahaha.
my lovely sis.SYAMSURINA BT SAMAT.her birthday akan datang.30 MEI 2010.ermm..(ngah ingat umo).skarang umu dye da 31 TAHUN.sayang my sis.kadang2 dia baik dgn aku.kalo dulu(b4 kahwin)ada jek cari gaduh.p itu semua menjadi kenangan KAMI.penah dulu dia yg bangun pagi2 siapkan homework sha.hehehe.memang kakak yg baik dia ni.xsilap sha dapat A kot.tengs kak de.

so.sha nak ucapkan
SELAMAT HARI LAHIR PADA
SEMUA(termasuk yg lahir bulan MEI)
especially ABAH FITRAH FIZAH AND KAK DE
SEMOGA PANJANG UMUR
DIMURAHKAN REZEKI
SENTIASA DALAM KEADAAN SIHAT
AND
MAY ALLAH BLESS YOU

P/S:credited pada semua.hehehe.sayang kamu..chinta kamu

0 comments:

Post a Comment