Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, April 22, 2010

fAmiLy FirsT

RUMAHKU SYURGAKU
bertempat di
LOT 4210 KAMPUNG PAYA JAUH
28000 TEMERLOH
PAHANG DARUL MAKMUR
dulu akoo x dok kat cnie..sejak mak abh beli tanah sekadar nak tanam semula getah..
atlast beli n terus buat rumah..
kawasan rumah x seberapa besar..
p luaslah jugak..
boleh main kejar2..nyorok2..hihi~~
apew yg menarik belakang umah abh tanam pokok buah-buahan
adew DURIAN LANGSAT RAMBUTAN..
bilew tibe musim buah tu yg syok aw..hihihii
byk kenangan yg tersemat dekat rumah nieyh..


JOM KENALI KELUARGA SAYA

1st of all..keluarga saye adew 8 org..ABAH MAK KAKAKZ and ADEK
(kenapa KAKAZ koz saye adew 4 ORG KAKAK)
la...xcaye lak..
okeyh saya perkenalkan 1 demi satu
This is my PARENTS...
di sebelah kanan my DAD..
adek beradek paggil ABAH ( yg kai kain pelekat + t-shirt biru)
SAMAT BIN MEHAT
mak pula ( disebelahnye)
ALLAHYARHAMAH SALLEHAH BINTI MOHD SUREN..
p/s: actullay,, tanggal 15 SEPTEMBER 2007 bersamaan 3 RAMADHAN..tepat pukol 1.30 pagi ...arwah mak sudah kembali ke RAHMATULLAH..kerana menghidap KANSER SERVIKS..semogew ROH IBUKU ditempat di kalangan org yg beriman n beramal soleh..AL_FATIHAH..amin~~
adek beradek saya terdiri dari 6 orang :

1 ) Ini kakak sulung a.k.a ALONG. Jumaatul Radziah. Sekarang dye bekerja sebagai JURULATIH PLKN kat KEM GAMBANG,KUANTAN..

2) Ini kakak kedua a.k.a ANGAH. Salinawati. sekarang dye bekerja di KASTAM DIRAJA MALAYSIA di KELANA JAYA


3) Ini kakak ketiga a.k.a kak de. Syamsurina. sekarang bekerja di JABATAN PERANGKAAN di BENTONG, PAHANG

bersama suami, Zainal B. Bidin.

4) Ini kakak keempat a.k.a ALANG. Siti Salmie.

bersama suami, Mior Hanif B. Mior

5) Ini saya. Syakirah. study lagi kat UITM Jengka.;))

6) Ini adik manja saya a.k.a BONGSU. Siti Nur Atiqah. masih belajar TINGKATAN 4 di SMK DATO BAHAMAN, LANCHANG

KEHADIRAN ORANG BARU DLM FAMILY;))

ANAK KEPADA PN SYAMSURINA BERSAMA EN ZAINAL

mereka dikurniakan seorang puteri dan putera setelah mendirikan rumah tangga pada

nama diberi NURUN NAJIHAH..sekarang umo dye da 6 tahun..da besar. kitaowng selalu panggil dye KAKAK jek..yelah semenjak da adew adek..hikhikhk..sangat comel dan penah sekali saya tnye bile besar nanti nak jd ape..

die jawab 'nak jd PRINCESS n MODEL'

kecik2 da pandai..bgus..

p/s: tgklah aksi dye comel sangat...;)))


ini pula si adek..muncung habis bibir dye nieyh..hihihi...namew diberi MOHD AKMAL DANIEL. umo baru 4 tahun..sangat nakal..dulu2 semua benda die cakap 'BALL'..seronok melayan kerenah dak kecik nieyh..hihi;))

p/s: aksi gedix si dak kecik.;)))

saya bersyukur kerana dilahirkan di dalam keluarga yg bahagia ini. saya bersyukur kerana dikurniakan abh mak dan adek beradek yg selalu saya sayangi dan sentiasew mendoakan mereka dalam keadaan baik sentiasa. Tanpa mereka sapa lah saya dan tidak wujudlah saya. TERIMA KASEH ABH>>TERIMA KASEH MAK>>SAYANG SEMUA

sekian terima kaseh..

semoga anda menghargai keluarga anda..

;))))

0 comments:

Post a Comment